środa, 6 lutego 2013

Tłusty,ale nie koniecznie ;)

Kto powiedział,że tłusty czwartek musi być tłusty ??
Moje dzieci zdecydowały,że tego dnia chcą zjeść bułeczki drożdżowe.
Przepisu nie podam,bo ja po prostu mieszam składniki ze sobą i potem czekam aż cisto wyrośnie i tyle.
Tym razem moje bułeczki nafaszerowane są różnymi dżemami domowej roboty,ale nie spod mojej ręki zrobione były.
Dostałam pysze dżemy od przyjaciółki Ani.
Czy jest to mniej kaloryczne jak pączek?? nie wiem.
Bynajmniej nie pływało w tłuszczu podczas pieczenia.
Dzieciaki jeszcze ciepłe musiały spróbować,a mnie przypomina się zaraz jak mój tata piecze bułeczki dla mnie i mojego rodzeństwa,bo tylko on umiał robić ciasto drożdżowe w domu najlepiej.

3 komentarze:

  1. Nie ma to jak bułeczki drożdżowe domowej roboty pycha:) ja upiekłam ciasto, które w ogóle nie wyrosło i raczej nadawało się na chudy czwartek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze na ciepło :)
      Szkoda,że daleko mieszkasz,bo bym Cię chętnie poczęstowała :)

      Usuń
  2. Mniam:) Szkoda, że mieszkasz tak daleko, chętnie bym się poczęstowała:)

    OdpowiedzUsuń