wtorek, 9 kwietnia 2013

Dla Krzysztofa




Krzysztof zamówił czapkę ponieważ zima nadal trzyma.|
Nie powiedział dokładnie ani jaką chce ani jaki kolor go interesuje.
Więc wymyśliłam czapkę "w ciemno".
Wykorzystałam kolorowe resztki włóczki oraz czekoladową wełnę WENDY (85% akrylu i 15% naturalnej wełny owczej).Wzór to nic innego jak oczka lewe i prawe z których zrobiłam kratkę tak dla urozmaicenia.
Czapę można nosić w dowolnym stylu.Jeśli Krzysiek będzie chciał to będzie wydłużona z tyłu,a jak nie to podwinie ściągacz i czapka się skróci,a dzięki temu trikowi uszy mu nie zmarzną :)
A teraz w produkcji jest poduszka wełniana :)

6 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że czapka będzie świetna!:)
    Ma świetne kolorki:) Panu Krzysiowi na pewno się spodoba:) Zresztą MUSI, nie ma innej opcji:)
    Naprawdę, połączenie kolorków bardzo, bardzo mi się podoba:)
    I poducha też Ci wyjdzie rewelacyjna:) Jestem tego pewna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mu się nie spodoba to niech odda przekażę ją komuś kto się bardzo by ucieszył ;)
      A kolorki to taki spontan.Nic mi w głowie nie siedziało takiego mądrego.
      Nie jestem zbyt dobra w drutach więc poduszka uda się,albo nie ;)

      Usuń
  2. Urzekły mnie kolory tej czapki, na pewno zwróciłabym na nią uwagę gdyby mi mignęła u kogoś na głowie gdzieś na ulicy:-) Bardzo ciekawa jestem poduchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ust takiej profesjonalistki stylu takie słowa-DZIĘKUJĘ.To dla mnie zaszczyt....
      Macham i macham drutami i do końca mi daleko.

      Usuń
    2. oj tam profesjonalistki ;-) Kochana 3mam kciuki za Twe następne dzieło! Słońce grzeje nieco mocniej można dziergać na zewnątrz i łapać pozytywną energię, która niewątpliwie pomaga w tworzeniu :-)

      Usuń
  3. Czapka fajna,Krzysztof pewnie też.Miło tu u Ciebie pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny lub na dłużej do siebie.Miłego weczoru

    OdpowiedzUsuń